.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزمون ولایت‌ پذیری مثلث احمدی‌نژاد_مشایی_بقایی
رهبر معظم انقلاب در جلسه‌ای، محمود احمدی‌نژاد را از ورود به انتخابات نهی نموده‌اند و اما احمدی‌نژاد مدتی سکوت پیشه کرد و در این رابطه سخنی نگفت، البته به تحرکات خود ادامه داد و به سفر استانی رفت.
آزمون ولایت‌ پذیری مثلث احمدی‌نژاد_مشایی_بقایی

شمال نیوز:  رهبر معظم انقلاب در جلسه‌ای، محمود احمدی‌نژاد را از ورود به انتخابات نهی نموده‌اند و اما احمدی‌نژاد مدتی سکوت پیشه کرد و در این رابطه سخنی نگفت، البته به تحرکات خود ادامه داد و به سفر استانی رفت.
 

به گزارش شمال نیوز، بعد از سکوت سرد احمدی‌نژاد، برخی از فعالین اصولگرا این موضوع را رسانه‌ای کردند؛ به‌عنوان نمونه مهدی فضائلی فعال اصولگرا 28 شهریور 95 در مطلبی می‌نویسد: آقای احمدی‌نژاد، چند هفته قبل به درخواست خود با رهبر معظم انقلاب ملاقاتی داشته که جزئیاتش مشخص نیست، اما «قطعی است» که در این دیدار با «نهی صریح» آقا در مورد نامزد شدن در انتخابات ۱۳۹۶مواجه شده است. دیگر فعالین اصولگرا نیز همانند محمدرضا باهنر، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و برخی از حامیان سابق احمدی‌نژاد نظیر حمید رسایی و برخی از اصولگرایان دیگر نظیر عباس سلیمی نمین هم این موضوع را تائید می‌کنند. بااین‌حال طیف حلقه انحرافی وارد میدان می‌شوند و به تکذیب این موضوع می‌پردازند و مدعی می‌شوند که اگر مطالب نقل‌شده از رهبر انقلاب صحیح می‌باشد، باید از مجاری رسمی اعلام شود.
 

عبدالرضا داوری یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد و مشاور رسانه‌ای وی دراین‌باره می‌گوید: هر خبری مربوط به مقام معظم رهبری اگر خارج از رسانه‌های وابسته به دفتر ایشان یا اطلاعیه‌های دفتر ایشان منتشر شود، اعتبار ندارد.
 

علی‌اکبر جوانفکر، یکی دیگر از مریدان حلقه مشایی درباره موضع‌گیری محمدرضا باهنر دراین‌باره، موضع می‌گیرد؛ و می‌گوید مگر آقای باهنر مسئول نشر مطالب مربوط به مقام معظم رهبری است؟ این سؤال برای ما هم وجود دارد که مطالب مربوط به رهبر انقلاب چطور از مجاری دیگری منتشر می‌شود. اگر مطلبی به رهبری نسبت داده‌شده، دفتر ایشان اگر لازم بدانند توضیحاتی می‌دهند. اشخاص دیگر نباید در این زمینه اظهارنظر کنند و من هم نباید اظهارنظری داشته باشم.
 

البته مقوله تکذیب حقایق در بین یاران رئیس دولت نهم و دهم، امری مسموع و مسبوق به سابقه است تا جایی که در ماجراهایی که به توصیه‌ها و منویات رهبر انقلاب بازمی‌گردد و از سوی این تیم تکذیب شده است موارد زیادی به چشم می‌خورد، نظیر؛ مخالفت رهبر معظم انقلاب با انتصاب مشایی به‌عنوان معاون اول رئیس‌جمهور یا تغییرات در سازمان حج و زیارت یا بحث تغییر وزیر اطلاعات و ماجرای خانه‌نشینی رئیس دولت دهم و ... که در برخی از موضوعات منجر به موضع‌گیری یا اظهارنظر رسمی از سوی رهبر انقلاب می‌گردید.
 

در قضیه منع احمدی‌نژاد از رقابت انتخاباتی 96 هم، بنا بر اهمیتی که موضوع داشت، بعد از تکذیب‌های متوالی جریان مشایی احمدی‌نژاد بقایی، بازهم رهبر انقلاب وارد میدان می‌شود و در ابتدای درس خارج فقه معظم له در مهرماه 95 با تائید صحت این موضوع، فرمودند که احمدی‌نژاد در این مورد از ایشان سؤال کردند و ایشان توصیه کردند که ورود احمدی‌نژاد را به مصلحت احمدی‌نژاد و کشور نمی‌دانند و دوقطبی شدن جامعه را مضر می‌دانند.
 

بعد از علنی شدن توصیه مقام معظم رهبری، احمدی‌نژادی که سکوت کرده بود مجبور به ارسال نامه‌ای به رهبر انقلاب می‌شود با این مضمون که در عمل به منویات معظم له، برنامه‌ای برای حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی سال آینده ندارد.
 

این تمام ماجرا نیست و طیف احمدی‌نژاد با کاندیدا کردن حمید بقایی و انتشار کلیپ‌های معنادار و سلفی‌های سه‌نفره که به مثلث احمدی‌نژاد_مشایی_بقایی معروف است، در حال تدارک اقداماتی هستند که ممکن است برعکس توصیه‌های مقام معظم رهبری و بر حذر داشتن از اصل دوقطبی نمودن جامعه باشد.
 

حال این مردم هستند که با رصد همه‌جانبه خود، می‌توانند میزان ولایت مداری افراد از حرف تا عمل را به داوری بنشینند./ هشدار


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.048 seconds.